Klachtenafhandeling Art & More

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@artenmore.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via

https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

KLACHTEN EN GESCHILLEN

10.1. Op iedere overeenkomst tussen de partijen is het Nederlands recht van toepassing.

10.2. De ondernemer beschikt over een voor de consument toegankelijke klachtafhandelingsprocedure.

10.3. Indien de consument een klacht heeft, dient deze klacht onverwijld en duidelijk omschreven aan de ondernemer kenbaar gemaakt te worden.

10.4. De ondernemer geeft reactie op klachten binnen 14 dagen.

10.5. In het geval van een onoplosbare klacht kan deze tevens worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbank.